loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 90 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

 

ماه منی کنج شبا دنبال تو میگردمو دلگرمیه دنیایه من ببین نگاه سردمو

با اشکام این روزا ببین بارونو عاشق کردمو خدا تو رو نگه داره من که دیگه دق کردمو

من که نگفتم به کسی منو پریشون کردیو گلای آفتاب گردونو عاشق بارون کردیو

اونقده دلتنگه توام رنگی به رخ ندارمو کجای دنیا بذارم این دله بیقرارمو

تو آخرین ثانیه هام داشتم واست میمیرمو لبهای غمگینتو من دست خدا سپردمو

***

یه روز میاد که منتظر چشام به در میمونه و

این دله بیقراره من گریه کنه یخورده و

تو برنمیگردی دلم قصشو خوب میدونه و

نمیدونم که این دلم طاقت غم میتونه و

اونقده دلتنگه توام رنگی به رخ ندارمو کجای دنیا بذارم این دله بیقرارمو

تو آخرین ثانیه هام داشتم واست میمیرمو لبهای غمگینتو من دست خدا سپردمو

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,296
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,496
  • بازدید ماه : 2,496
  • بازدید سال : 72,546
  • بازدید کلی : 531,669
  • کدهای اختصاصی