loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 58 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Morteza-Ashrafi-Khodahafez-Nagu.jpg

 

خداحافظ نگو میرم ولی قلبم هنوز اینجاست
همینجایی که تو هستی واسه من آخره دنیاست
خداحافظ نگو وقتی که من عاشق ترم از تو
صدای خستمو هیچکس نمیشناسه به غیر از تو

 

خداحافظ نگو اینبار به این دلتنگی مجبورم
توی قلبت به تو نزدیک ولی از چشم تو دورم
دارم میرم از این خونه ولی این آخر راه نیست
به غیر از تو توی قلبم واسه هیچکس دیگه جا نیست

***

دارم میرم ولی اینجا دلم تا پای جون گیره
از این تقدیر اجباری دلم بدجوری میگیره

خداحافظ نگو اینبار به این دلتنگی مجبورم
توی قلبت به تو نزدیک ولی از چشم تو دورم
دارم میرم از این خونه ولی این آخر راه نیست
به غیر از تو توی قلبم واسه هیچکس دیگه جا نیست

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 363
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,563
  • بازدید ماه : 1,563
  • بازدید سال : 71,613
  • بازدید کلی : 530,736
  • کدهای اختصاصی