loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 51 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Ashkan-Shamloo-Booye-Baroon.jpg

 

من عاشقت شدم از من دور نشو
بذار بهت بگم من واسه دیدنت دنیامو میدمو
لبخند بزن یکم این حسه بارونی از تو به من رسید با من یکی شده
از من نپرس الان احساسه تو دلم پابند کی شده
وای بازم بویه نمه بارونه , بویه بارون تو خیابونه , خدا حاله منو میدونه
باز تبه تنه منه دیوونه , مثه روزایه تابستونه , خدا حاله منو میدونه
***
من عاشقت شدم از من دور نشو
بذار بهت بگم من واسه دیدنت دنیامو میدمو
لبخند بزن فقط آرومه قلبه من وقتی که با چشات لبخند میزنی
چیزی نگو فقط نگام کنو بگو همیشه با منی
وای بازم بویه نمه بارونه , بویه بارون تو خیابونه , خدا حاله منو میدونه
باز تبه تنه منه دیوونه , مثه روزایه تابستونه , خدا حاله منو میدونه
وای بازم بویه نمه بارونه
بویه بارون تو خیابونه , خدا حاله منو میدونه
باز تبه تنه منه دیوونه
مثه روزایه تابستونه , خدا حاله منو میدونه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 587
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,787
  • بازدید ماه : 1,787
  • بازدید سال : 71,837
  • بازدید کلی : 530,960
  • کدهای اختصاصی