loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 161 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://img.musicma.ir/2015/03/Shahab%20Bokharaei%20-%20Che%20Sade.jpg

 

آخ چه راحت وای چه ساده دلم دل به تو داده
آخه هر جا که هستی اومده پایه پیاده
این دلم چه ریزه ریزه داره به پات میریزه
آخ برم قربونه چشمات که برام خیلی عزیزه
منی که هستم هلاکت میشم من عشقه پاکت
منی که هستم هلاکت
میشم من عشقه پاکت
آخه لب تر کنی میمیره عاشقه اون نگاهت
آخه لب تر کنی میمیره
عاشقه اون نگاهت
***
آخ چه راحت وای چه ساده دلم دل به تو داده
آخه هر جا که هستی اومده پایه پیاده
این دلم چه ریزه ریزه داره به پات میریزه
آخ برم قربونه چشمات که برام خیلی عزیزه
منی که هستم هلاکت میشم من عشقه پاکت
منی که هستم هلاکت
میشم من عشقه پاکت
آخه لب تر کنی میمیره عاشقه اون نگاهت
آخه لب تر کنی میمیره
عاشقه اون نگاهت
منی که هستم هلاکت میشم من عشقه پاکت , منی که هستم هلاکت
میشم من عشقه پاکت
آخه لب تر کنی میمیره عاشقه اون نگاهت , آخه لب تر کنی میمیره
عاشقه اون نگاهت

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,384
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,584
  • بازدید ماه : 2,584
  • بازدید سال : 72,634
  • بازدید کلی : 531,757
  • کدهای اختصاصی