loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 105 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Sina-Seyedipour-Ft.-Amir-Yeganeh-Hess-Ghamangiz.jpg

 

آرومم کن دوباره با یه لبخند ساده حسی بده به قلبم که هیچکسی نداده
بذار زندگی برگرده به این دنیایه بی روحه من
من زندگی نمیکنم فقط روزام میگذرن , فقط روزام میگذرن
روزام گره خورده با پاییز با این حسه غم انگیز که تو نیستیو تنهام
نمیدونم تو کجایی اینروزام که ببینی این دنیا دیگه دورم کرده از خنده هام
***
یه کاری کردی که من این باشه حالو روزم خودت باعث شدی به پایه تو بسوزم
وقتی یادم میاد حرفات وقتی میبینم امروز باهات نیستم پیر میشم , پیر میشم
با فکر کردن به تو فقط دارم هر روز بیشتر ازت سیر میشم , سیر میشم
روزام گره خورده با پاییز با این حسه غم انگیز که تو نیستیو تنهام
نمیدونم تو کجایی اینروزام که ببینی این دنیا دیگه دورم کرده از خنده هام
آرومم کن دوباره با یه لبخند ساده
حسی بده به قلبم که هیچکسی نداده
بذار زندگی برگرده به این دنیایه بی روحه من
من زندگی نمیکنم فقط روزام میگذرن
فقط روزام میگذرن
روزام گره خورده با پاییز
با این حسه غم انگیز که تو نیستیو تنهام
نمیدونم تو کجایی اینروزام
که ببینی این دنیا
دیگه دورم کرده از خنده هام

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 287
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,924
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,124
  • بازدید ماه : 3,124
  • بازدید سال : 73,174
  • بازدید کلی : 532,297
  • کدهای اختصاصی