loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 46 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Arash-Ardforoushan-Rain-Lover.jpg

 

نمیدونم چرا با اینکه رفتی از احساسم به عشقت کم نمیشه
خودم زخمامو میبندم که دیگه کسی جز تو برام مرهم نمیشه
چقدر دلتنگیامو گریه کردم شاید اسمی از احساسم بیاری
خودم مردم برایه خاطراتت شاید یه شاخه گل واسم بیاری
بهم میریزه حالم بی هوا دلتنگ میشم
چون از یادم نمیره عاشقه بارون بودی
تمومه اون روزایی که برام از عشق گفتی
با من خاطره میساختی ولی آروم بودی
***
بدون چتر قدم زدی کنارش یه دنیا عشق تو چشمات دیدم
همون لحظه به آخرین مسیره روزایه خوبه زندگیم رسیدم
بهم گفتی کنارم خوبه حالت به سختی رو لبت لبخند اومد
برای بار اول بود دیدم تو غمگین نیستی بارون بند اومد
بهم میریزه حالم بی هوا دلتنگ میشم چون از یادم نمیره عاشقه بارون بودی
تمومه اون روزایی که برام از عشق گفتی با من خاطره میساختی ولی آروم بودی
نمیدونم چرا با اینکه رفتی
از احساسم به عشقت کم نمیشه
خودم زخمامو میبندم که دیگه
کسی جز تو برام مرهم نمیشه
چقدر دلتنگیامو گریه کردم
شاید اسمی از احساسم بیاری
خودم مردم برایه خاطراتت
شاید یه شاخه گل واسم بیاری
بهم میریزه حالم بی هوا دلتنگ میشم چون از یادم نمیره عاشقه بارون بودی
تمومه اون روزایی که برام از عشق گفتی با من خاطره میساختی ولی آروم بودی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,330
  • بازدید ماه : 1,330
  • بازدید سال : 71,380
  • بازدید کلی : 530,503
  • کدهای اختصاصی