loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 59 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Amirbahador-Hayajan.jpg

 

خوب گوش کن چی میگم
خوب گوش کن چی میگم با تو یه جوره دیگم هر طور میشه بمون پیشم همیشه بمون
تو واسم اونی که میخوامی تو دیگه تمومه دنیامی
دیگه هیچیو هیچکیو نمیبینم تا تو جلو چشمامی
الانم باز تبتو دارم شده دوست داشتن تو کارم
هیجان قشنگی تو عشقه تو هست که من اونو خیلی دوست دارم
خوب گوش کن چی میگم با تو یه جور دیگم
هر طور میشه بمون پیشم همیشه بمون
***
زندگیم ماله تو همه چیم ماله تو
فقط اجازه بده باز بیام دنباله تو
خودمم میدونم به تو وابستست جونم هیچ اشکالی نداره اگه بگی دیوونم
خوب گوش کن چی میگم , با تو یه جور دیگم
هر طور میشه بمون پیشم همیشه بمون
بی تو زندگی نفس گیره دلم از غصه میمیره
کسی نمیتونه حتی به لحظه جایه تورو تو دلم بگیره
بی تو هیچی برام عالی نیست جایی برایه خوشحالی نیست
به جز عشق تو هیچ عشقی برایه من دیگه عشقه ایده آلی نیست
خوب گوش کن چی میگم با تو یه جور دیگم
هر طور میشه بمون پیشم همیشه بمون

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,043
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,004
  • بازدید ماه : 6,558
  • بازدید سال : 76,608
  • بازدید کلی : 535,731
  • کدهای اختصاصی