loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 72 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Afshar-Melody-Raghse-Dahe-70di.jpg

 

من دهه هفتادی ام تو تو تو از من چی میدونی
من من من عاشقه شادیم
تو تو هی از غم میخونی
تو تو تو یه روز جوون بودی تو خودتم تیپ میزدی
حالا که نوبته منه هی گیر میدی
من میخوام خوش باشم بریزم بپاشم من میخوام که مثه خودم باشم
این جوونی واس ماست پرچمه ما بالاست الکی مثلا دنیا واس ماست
من میخوام خوش باشم بریزم بپاشم
این جوونی واس ماست پرچمه ما بالاست
***
من من من دهه هفتادی ام تو تو تو لایکم نمیکنی
۴۰ یا ۵۰ باشی یا ۶۰ هیچ وقت درکم نمیکنی
دنیایه من یه جور دیگست تنباکو هم یه جور میوست
وایبر لاین چت اینستاگرام دنیا یه دهکدست
من میخوام خوش باشم بریزم بپاشم من میخوام که مثه خودم باشم
این جوونی واس ماست پرچمه ما بالاست الکی مثلا دنیا واس ماست
من میخوام خوش باشم بریزم بپاشم این جوونی واس ماست پرچمه ما بالاست
من میخوام خوش باشم بریزم بپاشم
من میخوام که مثه خودم باشم
این جوونی واس ماست
پرچمه ما بالاست
الکی مثلا دنیا واس ماست
کلی شوم واس ماست

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,118
  • بازدید ماه : 5,672
  • بازدید سال : 75,722
  • بازدید کلی : 534,845
  • کدهای اختصاصی