loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 106 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

 

قصه ی خوندن من طعنه ی هزارو یک کس

نمیدونی چی کشیدم تا نگن تقلیدی دیگست

توی ماشینا فقط دنبال صدا میگشتم

واسه ی کارمو حرفم تا کجاها که نرفتم

دستمو بگیر خدا بذار بلند شم

منو تو بغلت بگیرو بذار یه مردشم

فقط تو میدونی ازچی پرم

چرا شدم سایش من با توام

***

اگه صدام نزدیکته شاید فقط شباهته

حرفای پشت سرم یه جنجال حسادته

ازاین همه زخم زبون بسته دلم خیلی پره

هرکسی که میره بالا نون دلش رو میخوره

دستمو بگیر خدا بذار بلند شم

منو تو بغلت بگیرو بذار یه مردشم

فقط تو میدونی ازچی پرم

چرا شدم سایش من با توام

این روزا بعضی جاها و صحبت من و صدامو

انتقاد هی انتقاد منتقا رفته به باد

اونا که از بودنم حس خوبی ندارن

بازم برام بزرگن و گله از هیشکی ندارم

 

نویسنده:ایمان

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,206
  • بازدید ماه : 1,206
  • بازدید سال : 71,256
  • بازدید کلی : 530,379
  • کدهای اختصاصی