loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 81 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (4)

 

در و بستم می خواستم دیگه راهی شم

چه کار خوبی کردی امدی پیشم

دوباره با نگاه تو دلم وا شد

کنار تو شبم از جنس رویا شد

کنارت خنده و شادی رو دوست دارم

همین که دل به من دادی رو دوست دارم

تا هر وقتی که می تونی اینجا

بمون تا غرق زیبایی بشه دنیام

تو چشمات عشق رو دیدم

به چشمات قول میدم

که رویایی شه با تو امشب من

از عشقت بی قرارم یه درصد شک ندارم

تو هم داری می سوزی از تب من

***

چه جذابه صدای خنده های تو

دلم می خواد که قم شم تو چشای تو

چه چشمای پر احساس.خوش رنگی

کنارت خالیم از حس دلتنگی

تو چشمات عشق رو دیدم

به چشمات قول میدم

که رویایی شه با تو امشب من

از عشقت بی قرارم یه درصد شک ندارم

تو هم داری می سوزی از تب من

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کمـــان موزیـــک در تاریخ 1393/10/17 و 21:38 دقیقه ارسال شده است

اوکی حله

این نظر توسط کمـــان موزیـــک در تاریخ 1393/10/17 و 21:09 دقیقه ارسال شده است

بله چراکه نه همین کارو میکنم
دنبال نویسنده هم میگردم که بتونه توی هاستم فایل آپلود کنه اگه خواستی بیا همکاری کنیم
رمز هاستمم در اختیارت میذارم که فایل آپلود کنی

این نظر توسط کمـــان موزیـــک در تاریخ 1393/10/17 و 20:30 دقیقه ارسال شده است

یه بنر 240 * 320 داشتم
بیشتر تبلیغات پاپ آپ سفارش دادن

این نظر توسط کمـــان موزیـــک در تاریخ 1393/10/17 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

با سلام
بنر سایت منو بردارید . منم برمیدارم
اگه خواستید تبادل پاپ آپ کنیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 289
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,939
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,139
  • بازدید ماه : 3,139
  • بازدید سال : 73,189
  • بازدید کلی : 532,312
  • کدهای اختصاصی