loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 49 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

 

 

 من تورو میخوام تو من و میخوای من تو رو میخوام
من تورو میخوام تو من و میخوای من تو رو میخوام
من تورو میخوام تو من و میخوای من تو رو میخوام

امشب از اون شباییی ست که کنار تو میرقصم من خوشم
امشب از اون شباست که کنار تو من دیوونه میشم
وایییییییییی

من یه حرفی دارم با تو یه چن وقته عزیزم
 که نمیتونم بگم دوست دارم دیوونتم
ولی امشب ولی امشب
امشب که مست مستم دست پای غم رو بستم
امشب که لول لولم از من نپرس کی هستم از من نپرس کی هستم
امشب که مست مستم دست پای غم رو بستم
امشب که لول لولم از من نپرس کی هستم از من نپرس کی هستم

من قبل این که اینجوری باشم یه جور دیگه بودم
ولی ببین امشب  چه حالم باز دارم میرقصم

من تورو میخوام تو من و میخوای من تو رو میخوام
من تورو میخوام تو من و میخوای من تو رو میخوام

دل من از روز اول میخواسته با تو باشه
ولی میترسیدم که  بگم همه چی خراب شه
ولی امشب حالم یه حال خیلی خاصه
نمیدونم که صبحی چه به سرم اوردم
که میتونم با شهامت بگم دیوونتم دوست دارم
اخه امشب اخه امشب

امشب که مست مستم دست پای غم رو بستم
امشب که لول لولم از من نپرس کی هستم از من نپرس کی هستم
امشب که مست مستم دست پای غم رو بستم
امشب که لول لولم از من نپرس کی هستم از من نپرس کی هستم

امشب که مست مستم دست پای غم رو بستم
امشب که لول لولم از من نپرس کی هستم از من نپرس کی هستم

من تورو میخوام تو من و میخوای من تو رو میخوام
امشب از اون شباییی ست که کنار تو میرقصم من خوشم
امشب از اون شباست که کنار تو من دیوونه میشم
وایییییییییی

من یه حرفی دارم با تو یه چن وقته عزیزم
 که نمیتونم بگم دوست دارم دیوونتم
ولی امشب ولی امشب
امشب که مست مستم دست پای غم رو بستم
امشب که لول لولم از من نپرس کی هستم از من نپرس کی هستم
امشب که مست مستم دست پای غم رو بستم
امشب که لول لولم از من نپرس کی هستم از من نپرس کی هستم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 306
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,131
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,331
  • بازدید ماه : 3,331
  • بازدید سال : 73,381
  • بازدید کلی : 532,504
  • کدهای اختصاصی