loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 97 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

Puzzle Band - Ye Seda دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام یه صدا

 

یه صدا یدفعه گفت ینی چی میشه تهش
یه حسی میگفت این حالتا برات عادی میشه تهش
گفتم مثه کسی نیست گفتم یجوره دیگست
تو مثه همه همون بودی که رو من چشاشو می بست

 

تو ، مثه یه خواب شیرینی
که تو شبم نبوده و نیست
تو راحتی بیداری سهم منه
تو ، غم منو نبین و برو
نبینم اشک چشم تورو
اینا همه تقصیر قلب منه

تو ، میگی میری که برگردی
میدونم این دروغه همش
دوباره بگو که قشنگه همین
تو ، آخه باهام چیکار کردی
تو که میدونی عاشقتم
چشاتو نبند و چشامو ببین

***

یه صدا یدفعه گفت غمه ته همچی
دلمو بسوزونم برای این حس ساده که چی
گفتم ته دل من میگه همیشگیه
حالا چیزی که برام گذاشتی تو درد عاشقیه

تو ، مثه یه خواب شیرینی
که تو شبم نبوده و نیست
تو راحتی بیداری سهم منه
تو ، غم منو نبین و برو
نبینم اشک چشم تورو
اینا همه تقصیر قلب منه

تو ، میگی میری که برگردی
میدونم این دروغه همش
دوباره بگو که قشنگه همین
تو ، آخه باهام چیکار کردی
تو که میدونی عاشقتم
چشاتو نبند و چشامو ببین

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,258
  • بازدید ماه : 1,258
  • بازدید سال : 71,308
  • بازدید کلی : 530,431
  • کدهای اختصاصی