loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 65 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

 

دوسه روزه که برات جاتو خالی کردم آخ قربونت برم برمو برنگردم
نمیتونه تو دلم کسی جاتو بگیره من فقط میخوام که چشمام چشاتو ببینه
منوتو کنارهم زندگی چه خوبه بگو منم دوست دارم نگو سرم شلوغه
بیا میخوام بوست کنم یواشکی با اشاره بیا میخوام نگات کنم ببینمت دوباره
بی اجازت به همه گفتم که تو مال منی نگو که باور نداری تو دلی تو فال منی
چی به سرم آوردی که اینهمه دوست

دارم تو بگو که دیوونه ای آره عاشقت منم
آی دیوونه دیوونه بیا برگرد به خونه
دیوونه دیوونه د حالیش نیست نمیتونه
دیوونه دیوونه دلم از دست تو خونه
دیوونه دیوونه بیا برگرد به خونه
***
دوسه روزه که برات جاتو خالی کردم آخ قربونت برم ،برمو برنگردم
نمیتونه تو دلم کسی جاتو بگیره من فقط میخوام که چشمام چشاتو ببینه
منوتو کنارهم زندگی چه خوبه بگو منم دوست دارم نگو سرم شلوغه
بیامیخوام بوست کنم یواشکی با اشاره بیا میخوام نگات کنم ببینمت دوباره
آی دیوونه دیوونه بیا برگرد به خونه
دیوونه دیوونه د حالیش نیست نمیتونه
دیوونه دیوونه دلم از دست تو خونه
دیوونه دیوونه بیا برگرد به خونه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 250
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,448
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,648
  • بازدید ماه : 2,648
  • بازدید سال : 72,698
  • بازدید کلی : 531,821
  • کدهای اختصاصی