loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 94 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

 

سوگلی چشماتو وا کن دارم آتیش می گیرم
سوگلی مگه نمی بینی که دارم می میرم
نگاه کن فکر جدایی دارم آبم می کنه
تو نباشی زندگی زودی جوابم می کنه
سوگلی چشماتو وا کن بذار آروم بگیرم
عزیزم مگه نمی بینی که دارم می میرم
سوگلی چشماتو وا کن نذار دیوونه بشم
آخه امشب اومدم عکسه چشاتو بکشم

***

نذار این چشمای بسته منو دیوونه کنه
نذاری غم تا ابد توی دلم خونه کنه
گل من بذار یه بار دیگه خوب ببینه
اخه از باغچه ی قلبم چجوری بچینمت
سوگلی چشماتو وا کن بذار آروم بگیرم
عزیزم مگه نمی بینی که دارم می میرم
سوگلی چشماتو.وا کن نذار دیوونه بشم
اخه امشب اومدم عکسه چشاتو بکشم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 897
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,097
  • بازدید ماه : 2,097
  • بازدید سال : 72,147
  • بازدید کلی : 531,270
  • کدهای اختصاصی