loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 52 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

 

از تو می خونم آخه دل نگرونم
بی تو یه لحظه نمی تونم بمونم
گذاشتی رفتی دلو شکستی
عهدتو با غریبه بستی
من که نخواستم ازم جدا شی
نگفته بودم بی وفا شی
حرفای تو توی سرم
من که ازت نمی گذرم
گذاشتی رفتی گفتی که سادم
به اشک تو چشات قسم
دیگه بهت نمی رسم
بدون تو تموم کارم
حرفای تو توی سرم
من که ازت نمی گذرم
گذاشتی رفتی گفتی که سادم
به اشک تو چشات قسم
دیگه بهت نمی رسم
بدون تو تموم کارم

***

از تو می خونم آخه دل نگرونم
بی تو یه لحظه نمی تونم بمونم
گذاشتی رفتی دلو شکستی
عهدتو با غریبه بستی
من که نخواستم ازم جدا شی
نگفته بودم بی وفا شی
حرفای تو توی سرم
من که ازت نمی گذرم
گذاشتی رفتی گفتی که سادم
به اشک تو چشات قسم
دیگه بهت نمی رسم
بدون تو تموم کارم
حرفای تو توی سرم
من که ازت نمی گذرم
گذاشتی رفتی گفتی که سادم
به اشک تو چشات قسم
دیگه بهت نمی رسم
بدون تو تموم کارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,047
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,247
  • بازدید ماه : 2,247
  • بازدید سال : 72,297
  • بازدید کلی : 531,420
  • کدهای اختصاصی