loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 53 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

 

می دونم پیشته حالا اونی که رفته از پیشم
باید خیلی زمان رد شه تا از این بغض خالی شم
بدون اینو که حساسه به هر حرفو به هر کاری
نداره طاقت اینکه ببینه از تو آزاری
حالا که پیشته می خوام با عشقم مهربون باشی
براش هرچی نبودم من تو کاشکی همون باشی
حالا که پیشته می خوام بدونی قدر قلبشو
منه عاشق ازت دارم فقط همین یه خواهش رو

***

بهش وابسته ام اما از اینکه راحته شادم
دیگه من از تب و تاب کنارش بودن افتادم
یکاری کن کنار تو بشه لبریز از آرامش
تا حدی که بره یادش من دیوونه می خوامش
حالا که پیشته می خوام با عشقم مهربون باشی
براش هرچی نبودم من تو کاشکی همون باشی
حالا که پیشته می خوام بدونی قدر قلبشو
منه عاشق ازت دارم فقط همین یه خواهش رو

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 290
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,982
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,182
  • بازدید ماه : 3,182
  • بازدید سال : 73,232
  • بازدید کلی : 532,355
  • کدهای اختصاصی