loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 60 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

 

بازم بغض دوری دستای تو شکسته منو بیصدا تو خودم
همه فصلامو بادو بارون گرفت من از وقتی مکه عاشق تو شدم
چشات آسمون خیالم شده توی خاطرات تو زندونیم
کنار سکوت شب و پنجره گرفتار این حس بارونیم
همه زندگیم رنگ رویا شده هوای تورو باز نفس میکشم
من از هرچی جز تو دارم میگذرم
من ازهرچی جز عشق دست میکشم
همه فکرو ذکرم خیالت شده خیالت منو زیرو رو میکنه
چه حال قشنگی دارم وقتی که دلم عشقتو آرزو میکنه

***

تو بودیو هستی همه زندگیم گرفتی منو از تب بی کسیم
گذاشتی که باور کنم تا ابد برام عاشقونه تو دلواپسی
تو امنیت سایه خوب تو چشامو میبندم بخوابم یکم
به آرامش بودنت قانعم همین که میذاری از حسنم بگم
همه زندگیم رنگ رویا شده هوای تورو باز نفس میکشم
من از هرچی جز تو دارم میگذرم
من ازهرچی جز عشق دست میکشم
همه فکرو ذکرم خیالت شده خیالت منو زیرو رو میکنه
چه حال قشنگی دارم وقتی که دلم عشقتو آرزو میکنه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,389
  • بازدید ماه : 1,389
  • بازدید سال : 71,439
  • بازدید کلی : 530,562
  • کدهای اختصاصی