loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 53 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)

 

تو آغار یه احساسی که از نو منو می سازه
که با تو هم نفس بودن مثل آغار پروازه
دلم آروم آرومه که می دونه نمی بازه
نفس هات گرم و تن سوزه نگاه تو پر از نازه
چقد شیرینه دل دادن از عشق تو چه بی تابم
چه رویایی چه خوشبختم از این احساس نمی خوابم
از این احساس خوبی که به تو دارم نمی خوابم
فقط بگو تو رو دارم تموم دنیامی
ماه و ستاره تو شب و روزم امید فردامی
فقط بگو تو رو دارم تموم دنیامی
ماه و ستاره تو شب و روزم امید فردامی

***

ببین دستم توی دستاته نگاه کن روی ابرایی
بگیر دستامو محکمتر که ما نزدیک فرداییم
ببین دستم توی دستاته نگاه کن روی ابرایی
بگیر دستامو محکمتر که ما نزدیک فرداییم
همیشه سهم من باشو بگو دنیامو میسازی
بگو تنهام نمی ذاری تو رویاهامو می سازی
فقط بگو تو رو دارم تموم دنیامی
ماه و ستاره تو شب و روزم امید فردامی
فقط بگو تو رو دارم تموم دنیامی
ماه و ستاره تو شب و روزم امید فردامی

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 948
  • بازدید ماه : 4,286
  • بازدید سال : 56,903
  • بازدید کلی : 516,026
  • کدهای اختصاصی