loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 32 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Shahin-Mahdavi-Doseet-Dashtam.jpg

 

تو این شبایه بارونی بغضه گلومو میشکنم که هیشکی با خبر نشه اونی که میشکنه منم
دیگه طاقت ندارم به پایه تو بمونم دوست نداری منو تو اینو خودم خوب میدونم
دوست داشتمو دوسم نداشتی میرفتیو منو تنهام میذاشتی
گفتی فقط با من میمونی چی شد چرا تو جام گذاشتی
دوست داشتمو دوسم نداشتی
میرفتیو منو تنهام میذاشتی
گفتی فقط با من میمونی
چی شد چرا تو جام گذاشتی
***
میدونم که بازم دلم تنگ میشه واست نذار تنها بمونم نشکن عهدتو نازم
جات خالیه تو خونم هیچکسیو ندارم گفتم نرو
دوست داشتمو دوسم نداشتی گفتی فقط با من میمونی
دوست داشتمو دوسم نداشتی میرفتیو منو تنهام میذاشتی
گفتی فقط با من میمونی چی شد چرا تو جام گذاشتی
دوست داشتمو دوسم نداشتی
میرفتیو منو تنهام میذاشتی
گفتی فقط با من میمونی
چی شد چرا تو جام گذاشتی
دوست داشتمو دوسم نداشتی میرفتیو منو تنهام میذاشتی
گفتی فقط با من میمونی چی شد چرا تو جام گذاشتی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,215
  • بازدید ماه : 1,215
  • بازدید سال : 71,265
  • بازدید کلی : 530,388
  • کدهای اختصاصی