loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 57 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Pedram-Akhlaghi-Shart-Mibandam.jpg

 

فک کنم این بخاطر عشقه که
دنیا به چشم من قشنگتر میاد
هرچقد از زندگی خسته باشم
با دیدن تو خستگیم در میام
فک کنم این بخاطر عشقه که
تو خوابمم اسم تورو میبرم
درسته که تو هم منو دوست داری
اما من از تو خیلی عاشقترم

 

شرط میبندم سر هرچی بگی
تو باشی شیرین میشه این زندگی
با نفسای تو نفس میکشم
به این میگن آخر وابستگی
شرط میبندم سر هرچی بگی

***

شرط میبندم که یه کاری کنم
تموم زندگیت بشه فکر من
همیشه با هرکسی از من بگی
تو رویاهات آدما شکل من شن
شرط میبندم که یکاری کنم
خودت رو هم گاهی فراموش کنی
تویی که معروفی به لجبازیات
فقط به حرفای خودم گوش کنی

***

شرط میبندم سر هرچی بگی
تو باشی شیرین میشه این زندگی
با نفسای تو نفس میکشم
به این میگن آخر وابستگی
شرط میبندم سر هرچی بگی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 269
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,668
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,868
  • بازدید ماه : 2,868
  • بازدید سال : 72,918
  • بازدید کلی : 532,041
  • کدهای اختصاصی