loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 55 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (2)

 

http://biya2music.ir/wp-content/uploads/2015/02/Yousef_Zamani_didare_akhar.jpg

 

این لحظه های آخرو بخند بعدش چشماتو آروم ببند
نذار که اشکامو ببینه اون چشایی که یه روزی عاشقش شدم
امروز این دیدار آخره ثانیه ها داره زود میگذره
موج قلبی که روی ساحل کشیدیمو تیکه تیکه داره میبره
عشق یعنی خاطرات قبل رفتنت
عشق یعنی عطر مونده روی پیرهنت
بعد تو تموم خنده هام پراز غمه
یه زخم که همیشه رو قلبمه
با چتر بسته زیر این هوای بارونی
اشک روی گونمو نمیدونی
بهت علاقه داره این دلم هنوز بازم میگی میری نمیمونی

***

خسته میشم از هوای دلواپسی
خسته میشم از سکوت تلخ بی کسی
اما هرجا که بری همونی تو دلم همیشه تو مقدسی
امروز این دیدار آخره ثانیه ها داره زود میگذره
موج قلبی که روی ساحل کشیدیمو تیکه تیکه داره میبره
عشق یعنی خاطرات قبل رفتنت
عشق یعنی عطر مونده روی پیرهنت
بعد تو تموم خنده هام پراز غمه
یه زخم که همیشه رو قلبمه
با چتر بسته زیر این هوای بارونی
اشک روی گونمو نمیدونی
بهت علاقه داره این دلم هنوز بازم میگی میری نمیمونی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Armin در تاریخ 1393/11/28 و 21:15 دقیقه ارسال شده است

داداش منظورتو نگرفتم؟

این نظر توسط Hamidreza در تاریخ 1393/11/28 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

تو بنرتو بده من خودم میدونم چی کار کنم!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,045
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,245
  • بازدید ماه : 2,245
  • بازدید سال : 72,295
  • بازدید کلی : 531,418
  • کدهای اختصاصی