loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 63 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Sasan-Soorani-Negaranet-Hastam.jpg

 

چشام چند وقته باوره یعنی برمیگرده یا نه
میخوام بیادو دیگه نره همیشه بمونه با من
من اون چشمارو من اون احساسو به دنیا نمیدادم
بگو کجایه قصه گیر کردی که اینجوری تنها افتادم
نگرانت هستم نگرانم برگرد
دست منو رد کرد چشامو تر کرد دوباره برگرد
نگرانت هستم نگرانم برگرد
گوشیو قطع کرد باهام لج کرد منو دیوونه تر کرد
***
تنهایی زیر بارونا قدم میزنم تو خیابونا
اصا سرحال نیستم چونکه دستات نیستنو نگاه میکنم به آسمونا
چرا نیستی چرا عشقتو اینجوری گذاشتی تنها
گریه هام دیوونم میکنن چقد دلگیره شبهام
نگرانت هستم نگرانم برگرد
دست منو رد کرد چشامو تر کرد دوباره برگرد
نگرانت هستم نگرانم برگرد
گوشیو قطع کرد باهام لج کرد منو دیوونه تر کرد
نگرانت هستم نگرانم برگرد دست منو رد کرد چشامو تر کرد دوباره برگرد
نگرانت هستم نگرانم برگرد
نگرانت هستم
چشام چند وقته باوره یعنی برمیگرده یا نه میخوام بیادو دیگه نره همیشه بمونه با من
من اون چشمارو من اون احساسو به دنیا نمیدادم بگو کجایه قصه گیر کردی که اینجوری تنها افتادم
نگرانت هستم نگرانم برگرد دست منو رد کرد چشامو تر کرد دوباره برگرد
نگرانت هستم نگرانم برگرد گوشیو قطع کرد باهام لج کرد منو دیوونه تر کرد

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,823
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,023
  • بازدید ماه : 3,023
  • بازدید سال : 73,073
  • بازدید کلی : 532,196
  • کدهای اختصاصی