loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 553 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (1)

 

 

نزدیک من باش

نزدیک من باش

وقتی که تو نزدیک منی

انگار

دور میشن فاصله هامون

از بین من و تو

میره این دیوار

تکرار

تکرار

روزای رفته دیگه گذشته

هیچ لحظه ای نیست توی گذشته

وقتی برای تنها شدن نیست

نزدیک من باش

نزدیکتر از پیش

نزدیک من باش

نزدیک من باش

وقتی که تو نزدیک منی انگار

دور میشن آروم دلتنگیامون

از بین من و تو میره این دیوار

این تکرار

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/12/05 و 14:28 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید
اگر چنانچه با تبادل لینک و یا بنر با سایت داده باران هستید :

تبادل بنر :
بنر :http://dl.dadebaran.ir/dadebaran.gif
آدرس :www.dadebaran.ir

تبادل لینک:
متن : سورس برنامه نویسی و گرافیک
آدرس : www.dadebaran.ir

ما را لینک کرده و سپس اطلاع دهید تا در سریعترین زمان ممکن لینک و یا بنر شما قرار داده شود.

به امید همکاری موفق.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 80
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 458
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,658
  • بازدید ماه : 1,658
  • بازدید سال : 71,708
  • بازدید کلی : 530,831
  • کدهای اختصاصی