loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 40 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

 

درسته عاشقت شدم

این بهترین شانس منه

به قلب من فرصت بده

حرفاشو تا ته بزنه

میخوام بگم ساده نبود

با حس تو یکی شدن

یه عمره آرزوم شده

همونی که بگی بشم

دوست دارم

 دوست دارم

چی بیشتز از این میتونم بهت بگم

دوست دارم

 دوست دارم

میخوام که احساسم و با دلت بگم

دوست دارم

 دوست دارم

دوست دارم

***

این بهترین شانسه منه

رفیق راه من شدی

یادت باشه پناه من

تنها پناه من شدی

برای من وجود تو

تو قلب مقدسه مثل بهشت

فهمید حالا دوست دارم

تقدیرمو با تو نوشت

دوست دارم

 دوست دارم

چی بیشتز از این میتونم بهت بگم

دوست دارم

 دوست دارم

میخوام که احساسم و با دلت بگم

دوست دارم

 دوست دارم

دوست دارم 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 602
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,802
  • بازدید ماه : 1,802
  • بازدید سال : 71,852
  • بازدید کلی : 530,975
  • کدهای اختصاصی