loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 50 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Mehdi-Modarres-Ye-Divoone.jpg


یه دیوونه تو دنیا هست که با فکره تو میخوابه
با فکره حسه چشمایی که سادست اما جذابه
نفسهام عطرتو داره چه حسی تو تنت داری
که هر بار تویه آغوشم یه عطره تازه میذاری
نمیذارم کسی جز تو درو دیواره قلبمرو بلرزونه
نمیخوام دیگه تنهاشم تو با من باش تا من باشم یه دیوونه
نمیذارم کسی جز تو درو دیوار قلبمرو بلرزونه
نمیخوام دیگه تنها شم تو با من باش تا من باشم یه دیوونه
***
یه دیوونه تو دنیا هست که مرزه عشقو رد کرده
که وقتی میره تو فکرت محاله ساده برگرده
خودت میدونی تو دنیا بدونه تو هدر میشم
یه لحظه دور ازم باشی هزار سال پیرتر میشم
نمیذارم کسی جز تو درو دیواره قلبمرو بلرزونه
نمیخوام دیگه تنهاشم تو با من باش تا من باشم یه دیوونه
نمیذارم کسی جز تو درو دیوار قلبمرو بلرزونه
نمیخوام دیگه تنها شم تو با من باش تا من باشم یه دیوونه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,415
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,615
  • بازدید ماه : 2,615
  • بازدید سال : 72,665
  • بازدید کلی : 531,788
  • کدهای اختصاصی