loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 55 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Mohammad-Reza-Shokri-Sarzanesh.jpg

 

سرزنشت نمیکنم یه جا باید تموم میشد یه جا باید دنیایه من از عشقه تو محروم میشد
سرزنشت نمیکنم دنیایه ما دور از همه ما عاشق همیم ولی عاشقی هم گاهی کمه
درسته که با رفتنم فکرتو راحت میکنم نمیدونی اما دارم بهت خیانت میکنم
نه من همونم که میخوای نه تو همونی که میخوام
مانعه رفتنم نشو گذشتم از خاطره هام
مانعه رفتنم نشو گذشتم از خاطره هام
***
هر چی که بوده بینه ما دیگه ماله گذشته هاست
ادامه ی این رابطه تکرار هر دو اشتباست
خوب میدونم به هر کسی بعد من عادت میکنی
بینه منو خاطره ها ساده قضاوت میکنی
درسته که با رفتنم فکرتو راحت میکنم نمیدونی اما دارم بهت خیانت میکنم
نه من همونم که میخوای نه تو همونی که میخوام
مانعه رفتنم نشو گذشتم از خاطره هام
مانعه رفتنم نشو گذشتم از خاطره هام

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,808
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,008
  • بازدید ماه : 3,008
  • بازدید سال : 73,058
  • بازدید کلی : 532,181
  • کدهای اختصاصی