loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 225 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Amir-Abas-Khalili-Fayedei-Nadare.jpg

 

اشکا دونه دونه میچکه رو گونه تا نبودن اون سر بشه
فایده ای نداره چشم من دوباره واسه اون که رفته تر بشه
وقتی بیخیاله پس دیگه محاله حاله من از این بهتر بشه
فایده ای نداره برگرده دوباره حتی با اینکه دلم چشم انتظاره
کاش میشد یه لحظه فکر اون بذاره چشمام از باریدن دست بر داره
***
اشک و گریه زاری دردو بیقراری
وقتیکه یه ذره دلخوشی نداری فایده ای نداره
دل نبستن اون دل بریدن اون تو این دقایق حتی دیدن اون فایده ای نداره
فایده ای نداره , فایده ای نداره
فایده ای نداره برگرده دوباره حتی با اینکه دلم چشم انتظاره
کاش میشد یه لحظه فکر اون بذاره چشمام از باریدن دست بر داره
فایده ای نداره برگرده دوباره
حتی با اینکه دلم چشم انتظاره
کاش میشد یه لحظه فکر اون بذاره
چشمام از باریدن دست بر داره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 307
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,141
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,341
  • بازدید ماه : 3,341
  • بازدید سال : 73,391
  • بازدید کلی : 532,514
  • کدهای اختصاصی