loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 103 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

 

یه چیزی از جیبت افتاد

این عکس اونه؟
واسه همین باید میشدی حبس خونه

یا بهمونه بود به عشق جدیدت برسی

بزرگ شدم با دروغای بچگونه

به من که نگو میدونم دلت گیره

شوخیشم بد بود میگفتی بهت دیگه

حسی نمونده خوب اینا رو اعصابه همش

فک کردم از همه چی چشم و دلت سیره

میدونی سخته تو بگو چرا با من

پشت خط موندنام جواب چراهامن؟

صداتو ببر دیگه چیزی نمیخوام بشنوم

آخه نامرد فقط بگو چرا با من؟

منی که گفته بودم بدجوری میشکنم

دروغ نگو فقط همه رو میشنوم

انقد شکستم که دیگه خنده نمیاد به لبام

واسه همینه از سن و سالم بیشترم

سیگاری شدم دیدی چیکار کردی باهام؟

یه حرفی بزن بگو چرا سردی باهام؟

تو آینه نگا نکن تو خود منی ببین

بوی خیانت تو رو میدم ته سیگارام

***

بیخودی گریه نکن دیگه حرفی بین ما نیس

منی که میگفتم دیگه هیشکی عین ما نیس

هوای منم سرده مثل نگاه تو شده

همه چی له شد زیر پا شدیم اینه پاییز

با هر کی بد بودم با تو روراست میشدم

گفتم باشه قبول اونی که خواست میشدم

چجوری دلت اومد دستشو محکم بگیری

منی که همیشه واست یه آدم خاص میشدم

***

دستام میلرزه سیگارم باهاشه

قید زندگیمو زدم حالا که

میخوای بد جلوه ندی تو هم حرفی نزن

هر کی پرسید بگو درگیر کاراشه

اصلا چیه مگه؟ بگو من خرابشم

بگو من که بریدم اون آخراشم

میزنی زیر چی؟ یکم مرد باش لااقل

میگی دوست باشیم فقط؟ میخوام نباشم

من که هواشم داشتم هر دفعه

یادته گفتی بهزاد بریدم از همه؟

چی شد حل شد مشکلت

یا از من زده شدی؟

عکسات تو چشمایی بود که الان بستمش

خدایی خودت دیدی چقد نامردی؟

سر و شکلت و ببین با کیا میگردی؟

گریه نکن دیگه وقتی باید دلتنگ میشدی

که تو بغل اون یکی عرق میکردی

***

بیخودی گریه نکن دیگه حرفی بین ما نیس

منی که میگفتم دیگه هیشکی عین ما نیس

هوای منم سرده مثل نگاه تو شده

همه چی له شد زیر پا شدیم اینه پاییز

با هر کی بد بودم با تو روراست میشدم

گفتم باشه قبول اونی که خواست میشدم

چجوری دلت اومد دستشو محکم بگیری

منی که همیشه واست یه آدم خاص میشدم

***

از این حرفا گذشت راستی خوبی خودت؟

به چشات میاد بهت خوبی کنه؟

یا اونم مثل منه دستش نمک نداره؟

یکی تیکه مینداخت میگفت عشقت پولی شده

خدایی حقمه این ؟ چیا دارن میگن؟

میبینی حالا چه حرفایی آزارم میدن؟

رو تو نمونده تعصب پس منم واسه همین

سگارو دوست دارم جمعه ها بازارم میرم

راستی یه سالی رفت که هقته ها روزشه

تنها یادگارم ازت یه خط خاموشه

بشین به اون روزا فک کن چه حرفایی میزدی

یه باز روشن کن ببین اون اس ام اس اا توشه

حالا که میری برو واسم نداره فرق

من که عادت داشتم به هوای سرد

این پایین شهر روزامون همیشه کوتاهه

من و به چی فروختی؟ بسوزه پدر فقر

{دستگاه مشترک مورد نظر خاموش میباشد}

{The Mobile Set In Off}

 

 

 

نویسنده:ایمان





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,476
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,676
  • بازدید ماه : 2,676
  • بازدید سال : 72,726
  • بازدید کلی : 531,849
  • کدهای اختصاصی