loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 83 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

 

اصا تقصیر من بود تو رو این طور بار آوردم
هی به پات نشستم و چوبشو خوردم
کاشکی هر باری که تو میگفتی برو
من میرفتم میسوخت اون دل سیاه تو
تو دلم آرزو بود بگی عاشق توام
من دیونه چطور یهو عاشقت شدم
دیگه تویه دلم واسه تو جایی نیست
اگه میخوای بری دیگه اصراری نیست
برو آزادی برو آزادی رو بروته آزادی
برو آزادی برو آزادی برو آزادی
تو که هی جار میزدی که نمیخوامت تو رو
***
تو غرورت نمیذاره با من باشی
کاش میفهمیدی حالم رو کاشکی
برو آزادی هر جا که میخوای برو
تو غرورت نمیذاره با من باشی
دلی که داده بودم بهت پس میگیرم
اون روزای پشیمونیتو هم میبینم
دلی که داده بودم بهت پس میگیرم
اون روزای پشیمونیتو هم میبینم
برو آزادی برو آزادی رو بروته آزادی
برو آزادی برو آزادی برو آزادی
تو که هی جار میزدی که نمیخوامت تو رو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,004
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,204
  • بازدید ماه : 2,204
  • بازدید سال : 72,254
  • بازدید کلی : 531,377
  • کدهای اختصاصی