loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 43 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

 

من شمارو ندیدم اما ببینم میشناسم
خورشیدو هرجای آسمون ببینم میشناسم
صورت قشنگ و نامرئی خواب
من شمارو حتی با چشمای بسته میشناسم
من شمارو حتی با چشمای بسته میشناسم

 

تو گُل معصوم باغ بهشتی
تو بهار و آیین باران سرشتی
تو امید جاده ی سرنوشتی
تو گُل معصوم باغ بهشتی
تو بهار و آیین باران سرشتی
تو امید جاده ی سرنوشتی

***

عطر خوبی های عالم در هوای کوی توست
حسرت دل های عاشق یک نگاه از سوی توست
گر نگاه تو طلسم گریه های من شکست
چشم من دریا شد و در ساحل مهرت نشست

تو گُل معصوم باغ بهشتی
تو بهار و آیین باران سرشتی
تو امید جاده ی سرنوشتی
تو گُل معصوم باغ بهشتی
تو بهار و آیین باران سرشتی
تو امید جاده ی سرنوشتی

***

آسمون وقتی به چشمای شما نگاه کنه ابری میشه
آسمون وقتی به چشمای شما نگاه کنه ابری میشه
دچار دلتنگی و بی صبری میشه
سجده ی غروب خورشید به اذان صبح فردا میرسه
شب دلتنگی من دوباره ی با قصه ی یلدا میرسه

تو گُل معصوم باغ بهشتی
تو بهار و آیین باران سرشتی
تو امید جاده ی سرنوشتی
تو گُل معصوم باغ بهشتی
تو بهار و آیین باران سرشتی
تو امید جاده ی سرنوشتی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,262
  • بازدید ماه : 1,262
  • بازدید سال : 71,312
  • بازدید کلی : 530,435
  • کدهای اختصاصی