loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 67 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

 

Aria - Tahamol دانلود آهنگ جدید آریا به نام تحمل

 

اگه این روزا ازم دوری
ازم دلگیر شدی بد جوری
اگه کوله بارت و بستی
رفتی به تنهایی دل بستی

***

من تحمل میکنم اما در اشتباهی
به تو ثابت میکنم نکردم هیچ گناهی
گوش دادی به این و اون هرچی به گوشت خوندن
من و ول کردی دیدی اونا باهات نموندن
تو فقط ازم بخواه هرجوری خواستی میشم
نزار خال بمونه جات تو همیشه پیشم
مگه اسونه برام ساده گذشتن از تو
دلم اروم نمیگیره اگه باشه بی تو
بیا تا تموم شه دلتنگی نگو رفتی بر نمیگردی
سخته اما تا نفس دادن منتظر میشم تا برگردی
نگو فردا که برام دیره
دل ازم بهونه میگیره
اونجا که نیستی هوا سرده
بی تو خورشید بخواد برگرده
من تحمل میکنم اما در اشتباهی
به تو ثابت میکنم نکردم هیچ گناهی
گوش دادی به این و اون هرچی به گوشت خوندن
من و ول کردی دیدی اونا باهات نموندن
تو فقط ازم بخواه هرجوری خواستی میشم
نزار خال بمونه جات تو همیشه پیشم
مگه اسونه برام ساده گذشتن از تو
دلم اروم نمیگیره اگه باشه بی تو

***

اگه این روزا ازم دوری
ازم دلگیر شدی بد جوری
اگه کوله بارت و بستی
رفتی به تنهایی دل بستی
من تحمل میکنم اما در اشتباهی
به تو ثابت میکنم نکردم هیچ گناهی
گوش دادی به این و اون هرچی به گوشت خوندن
من و ول کردی دیدی اونا باهات نموندن

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 894
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,094
  • بازدید ماه : 2,094
  • بازدید سال : 72,144
  • بازدید کلی : 531,267
  • کدهای اختصاصی