loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 87 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://img.musicma.ir/2015/03/Amin%20Habibi%20-%20Tarkam%20Nakon.jpg

 

واسه دل بریدن از من دیره منو عاشق خودت کردی تو
خیلی وقته که بهت عادت کردم با تو میبینم همه دنیارو
تو برام مثه نفس میمونی زندگیه من به تو وابستست
جایه هیشکی جز تو توو قلبم نیست دل عاشقم بهت وابستس
تو رو خدا تنهام نذار تو رو خدا ترکم نکن
تو رو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن
تو رو خدا تنهام نذار تو رو خدا ترکم نکن
نرو تو رو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن
***
مگه خبر نداری از دلم که منو ینجوری میذاریو میری
مگه نمیدونی جونه منی تو که داری جونمو از من میگیری
من از دلتنگی میمیرم عزیزم عزیز من بمون بمون کنارم
عذاب رفتنت برام عذابن نده طاقته دوریتو ندارم
ببین تا حرف رفتن تو اومد تو یه لحظه انگار پیر شدم من
هنوز نرفتیو اینجایی اما تو درد رفتنت اسیر شدم من
تو رو خدا تنهام نذار تو رو خدا ترکم نکن
تو رو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن
تو رو خدا تنهام نذار تو رو خدا ترکم نکن
نرو تو رو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 94
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,165
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,365
  • بازدید ماه : 2,365
  • بازدید سال : 72,415
  • بازدید کلی : 531,538
  • کدهای اختصاصی