loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 47 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Mohammad-Rezaei-Boghz.jpg

 

وقتی شبا تنها میشم تو جا میذاری منو پرنده ی دریات میشم تنها میذاری منو
کناره رویایه توام شبیه یه حقیقتم تو خواب دستامو بگیر من عاشقه این حالتم
هنوز همون علاقه با منه که بغضه من دوباره میشکنه
دلم میخواد ببینمت یه روز ببینی تو چشام که عاشقم هنوز
***
وقتی تو دنیایه منی از تو نمیشه رد شد دنیامو برگردون بهم با تو نمیشه بد شد
همیشه زندگی همون چیزی که میخواستم نشد هر کی بهم رسیدو رفت همقده احساسم نشد
هنوز همون علاقه با منه که بغضه من دوباره میشکنه
دلم میخواد ببینمت یه روز ببینی تو چشام که عاشقم هنوز
وقتی شبا تنها میشم
تو جا میذاری منو
پرنده ی دریات میشم تنها میذاری منو
کناره رویایه توام شبیه یه حقیقتم
تو خواب دستامو بگیر من عاشقه این حالتم
هنوز همون علاقه با منه
که بغضه من دوباره میشکنه
دلم میخواد ببینمت یه روز
ببینی تو چشام که عاشقم هنوز

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 4,696
  • بازدید سال : 57,313
  • بازدید کلی : 516,436
  • کدهای اختصاصی