loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 43 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Masoud-Davachi-Ghanoon.jpg

 

دنیایه من بدونه تو دلگیره روزا و شباش منو به من رها نکن رفیقه نیمه راه نباش
سکوت تلخه رفتنت تیره خلاصه بی صداست اگه بری دنیا برام یه برزخه بی انتهاست
قانونمو بشکن ولی از مرز من خارج نشو نصفه مسیرو اومدی طاقت بیار بقیشو
غرورمو مچاله کن اما تهش پیشم بمون نذار که تنهام بمونم با طعنه های اینو اون
***
منکه گذشتم از خودم تا پایه جون به خاطرت دیگه باید چیکار کنم تا جا بگیرم تو دلت
خیال نمیکردم یه روز میونه راه گمت کنم تو رد شی و مجبورشم فقط تجسمت کنم
منکه گذشتم از خودم تا پایه جون به خاطرت
دیگه باید چیکار کنم تا جا بگیرم تو دلت
خیال نمیکردم یه روز میونه راه گمت کنم
تو رد شی و مجبورشم فقط تجسمت کنم
قانونمو بشکن ولی از مرز من خارج نشو
نصفه مسیرو اومدی طاقت بیار بقیشو
غرورمو مچاله کن اما تهش پیشم بمون
نذار که تنهام بمونم با طعنه های اینو اون

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 228
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 765
  • بازدید ماه : 765
  • بازدید سال : 70,815
  • بازدید کلی : 529,938
  • کدهای اختصاصی