loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 59 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

 

 

بین چه سخته توو هوات نفس به من نمیرسه
این همه عاشق توام بهم نگو دیگه بسه
مسیر فردا رو بگو با برق چشم روشنت
مسیر برگشتو میام از روی عطر پیرهنت
از روی عطر پیرهنت
فاصله رو حرف به حرف کمتر و کمتر میکنم
تو خواب و بیداری دارم با یاد تو سر میکنم
توو خواب و بیداری دارم به خلوت تو میرسم
تووی تموم لحظه هام اسمتو من حک میکنم
اسمتو من حک میکنم

***

عمر دوباره ی منی توو این روزای بی بهار
صدام ازت جون میگیره منو به خاطرت بیار
این همه آرزو به دل نقش تو رو دارم توو خیال
خوب منی معجزه کن تا گریه رو کنی مهار
تا گریه رو کنی مهار
فاصله رو حرف به حرف کمتر و کمتر میکنم
تو خواب و بیداری دارم با یاد تو سر میکنم
توو خواب و بیداری دارم به خلوت تو میرسم
تووی تموم لحظه هام اسمتو من حک میکنم
اسمتو من حک میکنم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,381
  • بازدید ماه : 1,381
  • بازدید سال : 71,431
  • بازدید کلی : 530,554
  • کدهای اختصاصی