loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 88 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (1)

 

به سوی تو به شوق روی تو

به طرف کوی تو سپیده دم آیم

مگر تورا جویم بگو کجایی

نشان تو گه از زمین گاهی

از آسمون جویم ببین چه بی پروا

ره تو میپویم بگو کجایی


کی رود رخ ماهت از نظرم نظرم

به غیر نامت که نام دگر ببرم

اگر تورا جویم حدیث دل گویم بگو کجایی

به دست تو دادم دل پریشانم دگر چه خواهی

فتاده ام از پا بگو که از جانم دگر چه خواهی

***

یک دم از خیال من نمیروی ای غزال من

دگر چه پرسی ز حال من تا هستم من

اسیر کوی توام در آرزوی توام

اگر تورا جویم حدیث دل گویم بگو کجایی

به دست تو دادم دل پریشانم دگر چه خواهی

فتاده ام از پا بگو که از جانم دگر چه خواهی

اگر تورا جویم حدیث دل گویم بگو کجایی

به سوی تو به شوق روی تو

به طرف کوی تو  کجایی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mohamad در تاریخ 1393/09/26 و 17:30 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما دوست عزیز بسیار متشکرم.
مرسی از اینکه پیشنهاد نویسندگی رو دادین.اما من از شما خواهش می کنم اگه تمایل دارین خبر بدین تا نویسنده بشین تا باهم کارکنیم.
منتظرم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 848
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,048
  • بازدید ماه : 2,048
  • بازدید سال : 72,098
  • بازدید کلی : 531,221
  • کدهای اختصاصی