loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 87 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Erfan-Salimi-Kholase.jpg

 

همه زندگیم به تو خلاصه شد تو شدی جونه من
عشقه تو خود به خود منو گرفت از این شبایه غصه دار
دله من تنها بود یه عمره آزگار
ولی یه اتفاق تورو ازم گرفت همه وجودمو دوباره غم گرفت
منتظرم بیای بی تو نفس کمه نباشی مرده ام دیگه مسلمه عشقت تو قلبمه
میترسم اگه بی تو بمونم دیگه نتونم دستاتو بگیرم
میترسم تو یه لحظه نباشی اگه جدا شی میدونم میمیرم
بارونم که میبارم از این درد بسمه برگرد تنهایی بریدم
داغونم آخه چند روزه نیستی نیستیو حتی یه روز خوش ندیدم
دنیا بی عشقت چقد تیره و تاره دلم آروم نداره بیا پیشم دوباره
من بی تو هیچم یه زمستونه سردم بی تو پاییزو دردم بگو برمیگردم
***
میترسم اگه بی تو بمونم دیگه نتونم دستاتو بگیرم
میترسم تو یه لحظه نباشی اگه جدا شی میدونم میمیرم
بارونم که میبارم از این درد بسمه برگرد تنهایی بریدم
داغونم آخه چند روزه نیستی نیستیو حتی یه روز خوش ندیدم
دنیا بی عشقت چقد تیره و تاره دلم آروم نداره بیا پیشم دوباره
من بی تو هیچم یه زمستونه سردم بی تو پاییزو دردم بگو برمیگردم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,061
  • بازدید ماه : 5,615
  • بازدید سال : 75,665
  • بازدید کلی : 534,788
  • کدهای اختصاصی